Masz pytania? 

Sprawdź odpowiedzi na najczęstsze z nich.

 

Zależy mi na kompleksowej realizacji.
Nie ma problemu. Zajmujemy się całością realizacja – od projektu i koncepcji, przez produkcję, konfekcję a na logistyce kończąc. Mamy w tym ogromne doświadczenie i z chęcią opowiemy jak to wygląda krok po kroku.
Czy jest minimalna ilość zamówienia biznesowego?
Tak, minimalna ilość zamówienia dla firm wynosi 50 sztuk. Staramy się jednak wychodzić naprzeciw każdym potrzebom, więc jeśli potrzebujesz mniej zestawów – napisz do nas maila.
Jakie są możliwości personalizacji?
Tutaj tylko wyobraźnia nas ogranicza. Zrealizowaliśmy wiele bardzo różnych projektów, które były szyte na miarę. Więcej o możliwościach personalizacji znajdziesz tutaj.
Chcę dodać swoje życzenia do zestawu.
Jasne, nie ma z tym problemu. Aby dodać taki element personalizacji zestawu prezentowego należy to zaznaczyć podczas składania zamówienia. Odpowiednio przygotowane życzenia należy przesłać (druk, kartka) w wyznaczonym terminie.
Jaki jest termin realizacji zamówienia biznesowego?
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wiele zależy od wybranych produktów, ich dostępności etc. Zachęcamy do złożenia zapytania mailowego – odpowiemy ekspresowo.
Czy wysyłacie poza Polskę?
Istnieje możliwość wysyłki przesyłki biznesowej poza Polskę. W tym celu prosimy o kontakt w celu przygotowania indywidualnej wyceny.
Jakie są warunki płatności?
Zamówienia są realizowane na podstawie oficjalnego zamówienia oraz odpowiednio ustalonej przedpłaty. Wartość przedpłaty ustalana jest indywidualnie.
Jakie są możliwości rezygnacji z zamówienia?
Zamówienia są w całości szyte na miarę i przygotowywane na indywidualne zamówienie. Po zatwierdzeniu zamówienia i wpłaceniu przedpłaty nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia.