Masz pytania? 

Sprawdź odpowiedzi na najczęstsze z nich.

Oferta dla Ciebie – online

Czy mogę zmodyfikować zawartość zestawu?
Niestety nie ma takiej możliwości. Zestawy upominkowe dostępne online nie podlegają modyfikacjom i nie możemy zmienić ich zawartości. Dzięki tej opcji jesteśmy w stanie dostarczyć Wam produkty z dnia na dzień.
Chcę dodać swój list do zestawu.
Jasne, nie ma z tym problemu. Aby dodać taki element personalizacji zestawu prezentowego skontaktuj się z nami. Albo my coś takiego dla Ciebie przygotujemy albo wyślij nam swój pomysł/treść, a my zajmiemy się resztą.
Czy mogę zamówić wysyłkę do osoby obdarowanej?
Tak, w polu zamówienia jest taka opcja. Wystarczy, że podasz adres wysyłki do osoby obdarowanej, a paragon/faktura zostanie dostarczona elektronicznie na wskazany adres e-mail.
Czy wysyłacie poza Polskę?
Na ten moment nie mamy takiej możliwości. Pracujemy jednak nad tym, aby była. Kluczowe jest dla nas bezpieczeństwo delikatnej zawartości paczki, dlatego wymaga to od nas większych przygotowań.

Mam problem z przesyłką

Paczka uległa zniszczeniu w transporcie.
Bardzo nam przykro. Niestety nie mamy wpływu na jakość i dbałość kurierów i firm kurierskich. Niemniej jednak, postaramy się zrobić wszystko, aby wynagrodzić taką szkodę. Prosimy jak najszybciej o kontakt.
Paczka przyszła z opóźnieniem.
Nasze zamówienia są wysyłane codziennie. Od momentu nadania nie mamy wpływu na termin realizacji przez firmę kurierską. 99% paczek dostarczanych jest następnego dnia roboczego. Zdarzają się jednak sytuacje, gdy dostawa zajmuje więcej niż 1 dzień roboczy.
Chcę zwrócić zakupiony zestaw.
Nie ma problemu. Prosimy o wypełnienie formularzu zwrotu i przesłanie paczki na adres firmy wraz z formularzem. Zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni.

Oferta dla biznesu

Zależy mi na kompleksowej realizacji.
Nie ma problemu. Zajmujemy się całością realizacja – od projektu i koncepcji, przez produkcję, konfekcję a na logistyce kończąc. Mamy w tym ogromne doświadczenie i z chęcią opowiemy jak to wygląda krok po kroku.
Czy jest minimalna ilość zamówienia biznesowego?
Tak, minimalna ilość zamówienia dla firm wynosi 50 sztuk. Staramy się jednak wychodzić naprzeciw każdym potrzebom, więc jeśli potrzebujesz mniej zestawów – napisz do nas maila.
Jakie są możliwości personalizacji?
Tutaj tylko wyobraźnia nas ogranicza. Zrealizowaliśmy wiele bardzo różnych projektów, które były szyte na miarę. Więcej o możliwościach opisujemy na podstronie…….
Jaki jest termin realizacji zamówienia biznesowego?
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wiele zależy od wybranych produktów, ich dostępności etc. Zachęcamy do złożenia zapytania mailowego – odpowiemy ekspresowo.

Dostawa i płatności

Jakie są opcje dostawy?
Wysyłki realizujemy za pośrednictwem kuriera DPD oraz do paczkomatów Inpost. Jeśli interesuje Cię zamówienie biznesowe skontaktuj się z nami. W przypadku takich zamówień korzystamy z alternatywnych metod dostawy.
Jakie płatności honorujecie?
Realizujemy płatności online za pośrednictwem Przelewy24. Tam istnieje możliwość płatności przelewem online z własnego banku lub za pomocą karty debetowej/kredytowej. Jest także możliwość płatności za pobraniem.
Czy mogę zapłacić za pobraniem?
Tak, wystarczy wybrać taką opcję przy zamówieniu.